logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۵۴۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مسیر سند دار شدن اراضی کشاورزی هموار شده است

مسیر-سند-دار-شدن-اراضی-کشاورزی-هموار-شده-است
استاندار زنجان با بیان اینکه اعلام می‌کنیم مسیر سند دار شدن اراضی کشاورزی و باغی هموار شده است، گفت: در استان زنجان مشکلات بین دستگاهی و مشکلات دیگر در این خصوص برطرف شده است.

به گزارش موج رسا; استاندار زنجان در جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی با بیان اینکه اعلام می‌کنیم مسیر سند دار شدن اراضی کشاورزی و باغی هموار شده است، ادامه داد: در استان زنجان مشکلات بین دستگاهی و مشکلات دیگر در این خصوص برطرف شده است. 

محسن افشارچی خاطر نشان کرد: تداخلات دو شهرستان سلطانیه و خرمدره  را بطور کامل رفع کرده ایم  و در حال رفع تداخلات دیگر شهرستان ها هستیم. 
وی با بیان اينکه ما حدود ۲۵ درصد از اراضی کاداست شده کشور را در اختیار داریم، افزود: در حال واگذاری اسناد این اراضی هستیم که تا حدودی به سرانجام رسیده است  که امروز به صورت نمادین  به تعدادی از کشاورزان  این اسناد واگذار می شود و برای شهرستان های دیگر نیز در مرحله عقد قرارداد است.
آیت الله علی خاتمی در ادامه این جلسه با اشاره به چالش هایی که در حوزه زمین های کشاورزی وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه استان زنجان در خصوص سند دار شدن زمین های کشاورزی قدم های بلندی برداشته است.
وی با بیان اینکه کشور با دو مشکل آب و خاک مواجه است، ابراز کرد: امیدواریم با پیگیری ها عنایت ویژه ای به این دو مقوله انجام شود .
نماینده ولی فقیه استان زنجان با اشاره به عدم وجود مشکل آب و خاک در زنجان، تصریح کرد: در این خصوص استان زنجان فاصله  خیلی کمی دارد که با چالش مواجه شود پس درنتیجه این امر یک عزم جدی را می‌طلبد. 
آیت الله خاتمی با بیان اینکه ما جهادی های قدیم احساس می‌کنیم در بحث سازندگی ، نظر آیت الله رئیسی با این حرکت تامین نخواهد شد،  عنوان کرد: پیشنهاد بنده این است که عده ای از پیشکسوتان را در این رابطه دخالت دهند  و نظرات آن ها شنیده شود تا اهداف رئیس جمهوری محقق شود.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳